Philips 7FF1M4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7FF1M4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Binsie 14-04-2009
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Het is een mooi product wanneer die het doet. Als de garantie periode voorbij is en als het product kapot is heb je dus niks.

Christiaan Schipper 20-02-2009
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Toen de Philips Photoframe 7FF1M4 op de markt kwam was ik onder de indruk van de goede beeldkwaliteit en besloot de digitale fotolijst te kopen.

1 maand na de garantietermijn ontdekte ik dat mijn fotolijst vervormd op mijn bureau stond. Nader ondedrzoek wees uit dat de lijst gesmolten was en kromgetrokken. De LCD-display was hierdoor gebarsten en onbruikbaar geworden.

Ik heb contact met de klantenservice van Philips gehad die mij pas na weken terugbelde met de boodschap dat de garantietermijn was overschreden en dat er niets aan was te doen, ondanks dat dit een fabricagefout/constructiefout was.

Als ,compensatie kreeg ik een sterk verouderde MP3-speler toegstuurd, waar ik eigenlijk niets aan heb.

Kortom, ondanks de goede beeldkwaliteit kan ik de Philips 77FF1M4 beslist niet aanraden van wege slechte constructie en de onveiligheid. Dit type kan blijkbaar zomaar oververhit raken en zelfs in brand vliegen.
Dit is toch iets om over na te denken als je bijvoorbeeld kleine kinderen on huisdieren in huis hebt zoals ik.

Golfwillie 28-03-2008
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Mooi strak design van Philips. Een fotolijst met een zeer goede inkijk hoek van alle kanten. Zeer helder display, foto's komen uit.
Functie random foto's kijken zit erop, al staat dat niet op site van Philips vermeld.
Enkel geen Nederlandstalige handleiding, dus evt. even downloaden van Philips site.

Frank_Amersfoort 18-10-2007
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Het idee van een digitaal fotolijstje leek ons leuk dus in eerste instantie een budgetlijstje gekocht.

De beeldkwaliteit was matig maar wat mag je verwachten voor zo'n lage prijs? Snel ingeruild dus voor een beter model van Philips. Deze dus.
Een verschil van dag en nacht. Perfect beeld, mooi design en veel meer instelmogelijkheden. Toegankelijkheid van het menu kan beter, maar werkt verder prima.

De meerprijs absoluut waard!

Opa Jan 28-08-2007
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Ik mis de mogelijkheid om de foto's in een andere volgorde te zetten c.q. foto's tussen te voegen.

Mike Oudt 18-08-2007
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Mijn vrouw heeft deze gewonnen bij Ouders van Nu. Ik sta versteld van de mogelijkheden en vooral van de intensiteit van de kleuren. In het begin is het zoeken naar de bediening, omdat deze nogal karig staat beschreven in een klein foldertje wat als gebruiksaanwijzing moet doorgaan, en dan ook nog niet eens in het nederlands. Maar okee, de knoppen heb je wel vlot door.
Maar wat een mooie scherpe foto's, gewoon een subliem apparaatje.
Gr. Mike

Vi 03-08-2007
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Zocht een lijstje waar ik ook via usb foto's van pc over kon zetten, zodat ik die eerst kan editen en op maat maken.
Had geen behoefte aan lijst met achtergrondmuziek. En wilde lijst die er mooi uitziet.
Was toen ik kocht niet zo veel keus als nu, maar een gelezen test gaf doorslag: en nog steeds zeer tevreden.
Wel erg duur, maar kwaliteit beeldschermpje erg goed en uiterlijk erg mooi: door de bijgeleverde andere kleuren lijst past-ie in elk interieur.
Bediening even wennen, maar eigenlijk heel simpel. Handige mogelijkheid hem met timer in- en uit te schakelen. Door foto's vooraf op juiste maat te maken, heb ik er nu 112 op (11.9 mb).
Klein nadeel is dat je door andere verhoudingen voor de juiste maat best veel van de foto's moet afsnijden, maar da's ook het enige.

sylme 29-07-2007
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Heb het lijstje nu ong 1 mnd in bezit en ben er erg tevreden over.
Idd als je er 1 lijst om hebt zitten zal je niet snel wisselen.
De instelbare tijd dat het lijste aan is is erg makkelijk.
Ook is de foto erg duidelijk te zien, hij blijft scherp.
Denk dat hij zijn geld dubbel en dwars waard is.
De knopjes voor het gebruik zijn door de duidelijke gebruiksaanwijzing erg snel duidelijk.

Menno Witteveen 29-06-2007
Geschreven voor: Philips 7FF1M4

Ik heb dit lijstje al geruime tijd in gebruik en ben er meer dan tevreden over. De bediening is even wennen, maar wijst zich eigenlijk vanzelf als je er even de tijd voor neemt. De scherpte van het beeld is gewoonweg erg goed (in tegenstelling tot de lijstjes met een lagere resolutie - NIET doen dus). Ook handig dat het lijstje zowel een eigen geheugen als power heeft. Uit de netspanning halen is dus geen probleem. Misschien wat duurder dan veel andere merken, maar zeker het geld waard, ook omdat het lijstje zelf kwalitatief stevig goed overkomt (veel andere goedkopere komen wat 'rammelig' over). De gekleurde lijstrandjes zijn wel leuk, maar ik denk niet dat iemand voor een ander kiest als er eenmaal een opzit die past bij het interieur. Voor mij dus (ik heb er twee en een al meer dan een jaar zéér veel in gebruik) een zeer koopwaardig product.